با بهترین فیلتر های اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ آشنا شوید؛ پست‌های جذاب با فیلترهای محبوب

Developer
4 دی, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

معروف‌ترین و زیباترین فیلتر های اینستا در سال ۲۰۲۳ کدام هستند؟

اینستاگرام به صورت بومی فیلترهای زیادی دارد که می‌توانید از آن‌ها برای پست و استوری استفاده کنید. در بالا به روش ذخیره و استفاده از فیلترهای اینستاگرام اشاره کردیم اما حالا می‌خواهیم نگاهی داشته باشیم به فیلترهایی که بیشتر از سایرین توسط کاربران استفاده می‌شوند. این فیلترها درون خود اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس قرار داشته و کاملا هم رایگان هستند. هنگام پست کردن تصاویر به روش‌های مختلف می‌توانید از این فیلترها استفاده کنید.

  • Nashville

فیلتر های معروف اینستاگرام

این، آخرین فیلتری است که در لیست فیلترهای اینستاگرام می‌توانید مشاهده کنید. Nashville یکی از فیلتر های معروف اینستاگرام به حساب می‌آید که حس و حالی نوستالژی به تصویر شما می‌بخشد.

بهترین فیلتر چهره اینستا

در واقع با استفاده از این فیلتر شما می‌توانید یک تن بنفش-صورتی به تصویر خود ببخشید که برای تصاویری با حس و حال رترو واقعاً گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

  • X-pro ІІ

زیباترین فیلتر های اینستا

این فیلتر بیشتر برای زمانی مناسب است که بخواهید رنگ‌های درخشانی را از دل یک تصویر بیرون بکشید و به نمایش بگذارید. کاری که X-pro ІІ انجام می‌دهد این است که طراوت رنگ‌های تصاویر شما را بیشتر می‌کند.

بهترین فیلتر های اینستا

از طرفی رنگ‌های تیره‌ی موجود درون تصاویر هم به لطف این فیلتر، احساسی‌تر دیده می‌شوند. توجه داشته باشید این فیلتر برای کسانی که به دنبال ظاهر طبیعی در یک تصویر هستند مناسب نیست.

  • Gingham

بهترین فیلتر های اینستاگرام

عاشق تصاویر پرتره هستید؟ این فیلتر دقیقا چیزی است که به آن نیاز دارید چرا که یک حس بسیار جالب به تصویر شما می‌بخشد.

بهترین فیلتر های اینستاگرام

کاری که Gingham انجام می‌دهد این است که اشباع رنگ‌ها و همچنین میزان روشنایی تصاویر را کاهش می‌دهد تا بدین ترتیب برای ثبت تصاویر پرتره و همچنین پست‌های تبلیغاتی گزینه‌ی فوق‌العاده‌ای باشد.

  • Lark

فیلتر های اینستا

اگر عاشق عکاسی از طبیعت هستید، Lark را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فیلتر با تصحیح نوردهی، کاری می‌کند که رنگ‌های آبی و سبز بیشتر خود را نشان دهند.

فیلتر های اینستا

به همین خاطر یکی از فیلتر های معروف اینستاگرام برای استوری به حساب می‌آید که عاشقان عکاسی از مناظر طبیعی و عکاسی عریض از آن استقبال زیادی می‌کنند.

  • Juno

فیلتر های اینستا

Juno یک فیلتر عالی برای افزایش شدت رنگ‌های گرم یک تصویر مثل قرمز و زرد است و در واقع تصویر را کمی زنده‌تر و اشباع‌تر به نمایش می‌گذارد.

فیلتر های اینستا

اگر علاقه‌مند به عکاسی از میوه‌های رنگی، غروب آفتاب و مواردی از این دست هستید، Juno می‌تواند یکی از زیباترین فیلتر های اینستا برای شما باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.